úterý 2. dubna 2024

Mbappé, proč zase střídal?

Mbappé, proč zase střídal?

Po šesté za sebou se zřejmě stane nejlepším střelcem francouzské ligy. Nejvíc gólů dal i na posledním mistrovství světa. Kylian Mbappé patří mezi nejlepší fotbalisty světa, podle jeho posledních ligových startů byste to však nepoznali. Kylian hraje fotbal za Paris Saint Germain, teď bývá často na střídačce a to díky tomu, že se do světa rozšířila zpráva o jeho letním přesunu do Realu Madrid. Že by po vypršení smlouvy střelecké eso zmizelo bez finanční náhrady? Kdo ví..

Kouč PSG Luis Enrique avizoval, že si jeho tým musí postupně naučit hrát bez něj. A řídí se tím, že když to není zcela nutné, stáhne ho ze hry. Stejně jako v partii na hřišti Olympique Marseille, kde se vedoucí PSG mohlo výrazně přiblížit obhajobě ligového titulu. Zápas skončil 2:0. V závěru už u toho Mbappé nebyl. Po hodině hry, kdy to bylo ještě 1:0 šel z placu.

Kamery zachytily, jak se zašklebil, když se podíval na tabuli pro střídání, kde se zjevila jeho desítka. Je logické, že toto střídání v Marseille spustí spoustu dotazů. Kouč na dotazy reagoval takto: ,,Já jsem trenér, který dělá rozhodnutí každý den a každý týden." ,,Do posledního dne, co budu v Paříži, se budu snažit hledat to nejlepší řešení pro můj tým. A nezajímá mě, jestli to nechápete. Je mi to jedno. Vážně je mi to jedno."

Je nutné dodat,že i bez Mbappého devadesátiminutových služeb PSG zásadně nestrádá. Sedm kol před koncem má pohodlný dvanáctibodový náskok na Brest, který je senzačně druhý. Zároveň se nabízí otázky, zda si Enrique se svými tahy zbytečně nepokřivuje vztahy s Mbappém ve chvíli, kdy ho bude ještě potřebovat.

                                                                                                                        Vanesa Koenigsteinová, 4.E





Žádné komentáře:

Okomentovat