Sociální
sítě a zejména platforma TikTok jsou plné tipů od influencerů, jakou kosmetiku
používat s kombinacemi s čím a proč. Většina z těchto lidí ale
nejsou odborníci a jejich rady proto mohou dospívajícím ublížit. Tato
problematika se týká všech dospívajících, kteří se snaží o svou pleť pečovat a
hledají pomoc na internetu.
V době
dospívání jsou děti velice snadno náchylné k tomu podléhat nejnovějším
trendům. Není proto pro influencery náročné
ani obtížné ovlivnit a přimět je začít používat produkty, které pro ně mohou
být nebezpečné.
Základní
snahou influencerů je prodat produkty na základě jejich reklamy a získat benefity
od firmy či značky, kterou propagují. Ne vždy ale tito lidé domyslí, že jejich
videa v dnešní době sleduje i cílová skupina, která by neměla. Influenceři ve věku 25-30 let a více potom mohou
propagovat produkty vhodné pro jejich pleť dospívajícím dívkám a chlapcům,
kteří tento produkt začnou používat na základě toho, že vidí, že jejich idolům
to prospívá.
Nejvíce tento problém mohou ovlivnit rodiče, kteří se svými dětmi mohou probrat, jaký typ kosmetiky je pro dítě nejlepší, nebo jim zařídit konzultaci s dermatologem.
Nelibová Barbora, 4.E
Žádné komentáře:
Okomentovat