pondělí 3. února 2014

A je tu opět plesová sezóna!

Už je to opět tady. Maturitní plesy se rozjely v plné parádě. Děvčata teď mají spoustu starostí se sháněním plesových šatů, bot, dobré kadeřnice a se sháněním dalších služeb, díky kterým budou na plese vypadat jako princezny. Nevím co za starosti mají pánové, ale rozhodně méně než holky :D.

Zrovna před týdnem jsem byla na maturitním plese mojí kamarádky. Opravdu jsem jí nezáviděla, kolik starostí s tím měla. Prošla jsem s ní snad tisíce obchodů s šaty a byl opravdu oříšek najít ty správné, ale nakonec se podařilo a na plese vypadala nádherně.

Nejen s oblečením ale měla potíže. Neustále si mi stěžovala na to, jak nejsou se třídou schopni nacvičit půlnoční překvapení. Jak se stále hádají o tom, které písničky tam použijí a jak se nemůžou dohodnout na krocích. Trochu mě tím děsila, ale když jsem pak viděla výsledek, věděla jsem, že i přes jejich hádky zvládli vymyslet skvělé vystoupení! Samozřejmě pak je tu ještě spoustu dalších starostí, co s plesem přicházejí a ani zatím nechci vědět, jaké všechny to jsou.

Naše maturanty to čeká až 28.3. v Lucerně. Nám se to zdá ještě daleko, ale věřim, že mnohým z nich by se hodilo ještě více času, aby to vše stihli obstarat. Já osobně se na něj těším a také se nemohu dočkat Afterparty, která bude následovat poté.


Bára Dolejšová 3.B



Žádné komentáře:

Okomentovat