V pondělí 9.12.
jsme se v rámci semináře Mediální a jazyková kultura opět vydali do terénu
zkoumat nové možnosti a nabírat cenné zkušenosti. Navštívili jsme totiž jako
žáci čtvrtého ročníku naší školy, spolu s žáky třetího ročníku, kteří nás
doplnili do počtu, Vyšší odbornou školu publicistiky.
Přednáškou nás prováděl zkušený profesor a řečník, tudíž byl
jeho výklad podaný velmi
profesionálně, zajímavě a zábavně. Jako
téma přednášky jsme si z nabízených možností vybrali „Jak reklama
prodává“. Téma jako takové nám bylo velmi hezky interpretováno, jak
z pohledu teorie, tak z pohledu praxe. Pan profesor nás aktivně
zapojoval do svého výkladu, ukázal nám spoustu typových reklam na dané téma a
výklad ukončil stručnými a obecnými informacemi o škole.
Když byla přednáška panem profesorem ukončena, provedl nás
ještě po budově, tudíž jsme měli možnost vidět náhravací studia i některé
učebny, které slouží k výuce. Dokonce nám předvedl, jak se různé nahrávky
zkracují, přetvářejí a jak vůbec vzniká
veškerá praktická práce studentů.
Tato akce byla velmi poučná. Obohatila nás o informace
týkající se medií a reklamy, které jsme na naší škole nenabyli, anebo naopak už
pozbyli, a mohla některým potencionálním
zájemcům do budoucna pomoci s výběrem vysoké školy, v tomto případě vyšší
školy odborné.
Tereza Mrázková
Žádné komentáře:
Okomentovat