čtvrtek 19. září 2013

Přiznání na Facebooku

Vsadím se, že v dnešní době máte snad každý Facebook. A také se vsadím, že jste na něm postřehli stránky „Přiznání“ a to dnes už několika druhů. Nejprve se objevila přiznání vysokých škol a potom i středních a základních. Teď už se dohledáme i přiznání Prahy, holek, kluků a snad všeho co vás napadne. Tato epidemie vypukla někdy v březnu, a proto mě fascinuje, že se drží tak dlouho. I dnes jsem si pár přiznání přečetla.

Přiznání, která se rychle množila, samozřejmě nemohla minout naší školu. Nějaký student tedy založil stránky, kde se můžeme přiznávat anonymně ke všemu.  Někdy jsem si řekla „Pane Bože s kým já to chodím do školy“, ale častokrát jsem se i pořádně zasmála. Nejvíc u příhod, které se mi také občas staly nebo věci které jsem si i já tak říkala. Například mě pobavilo, jak ne jen mě rozčilovala na PEKU věta: Lenka dala do tisku nejen jejich prospekty na kajaky. Nikdy jsem nepochopila, proč zrovna tato věta. Mohli nám tam dát aspoň nějakou větu, kterou bychom v budoucnosti využívali častěji. Co třeba: Mami, mám hlad, uděláš mi něco dobrého? Já osobně bych jí využívala častěji než Lenku.
Přiznání ČAO8 už není aktivní jako dříve, ale stále se drží, co já vím, přiznání holek a kluků. Když to tak občas pročítám, říkám si, že holky jsou častokrát větší prasata než pánové. Kéž by se jednoho dne zveřejnilo, kdo, co a kam napsal. To bych se teprve pořádně bavila…doufám, že se toho jednoho dne dočkám!!!!
 
Bára Dolejšová

Žádné komentáře:

Okomentovat