čtvrtek 22. listopadu 2012

Recenze: My Fair Lady


1. 11. 2012 jsem se šla podívat do divadla Na Fidlovačce na představení Habaďúra. Jak jsem ale brzy zjistila, Petr Rychlý nemohl ze zdravotních důvodů přijít, a tak byla změna programu. Trochu mě to zklamalo, protože jsem se na toto představení velice těšila.  Jako náhradní představení hráli muzikál My Fair Lady.

Příběh pojednává o mladé chudé květinářce Líze Doolittleové, která potká profesora lingvistiky jménem Henry Higgins. Ten se vsadí s plukovníkem Pickeringem, že ji naučí správně a na úrovni mluvit. I přes všechny nesnáze se mu to nakonec podaří a sázku vyhraje.

V tomto představení hraje spousta známých a talentovaných herců, jako je Barbora Mošnová, Václav Svoboda, Tomáš Töpfer, Otakar Brousek mladší a další.

Přestože jsem chtěla jít na jiné představení, tato hra se mi líbila a byla proložená různými chytlavými písničkami. Představení bylo ale poněkud dlouhé, trvalo asi 3 hodiny (i s přestávkou).
 
 
 
Tereza Benešová

Žádné komentáře:

Okomentovat