V pátek 16. února se třída 2.E zúčastnila
přednášky s názvem „Emoce v marketingu", kterou vedl Ing. Dávid Vrtaňa,
Ph.D. z portálu Mladý podnikavec. Během tříhodinového setkání nás pan Vrtaňa
zavedl do světa emocí, pocitů a myšlenek v marketingu.
První část přednášky byla zaměřena na obecný výklad o
využití emocí v marketingu. Dozvěděli jsme se například o 6
základních emocích, se kterými se v něm potkáme nejčastěji. Pan
Vrtaňa nám na různých příkladech ukázal, že ne všechny emoce jsou snadno
čitelné z obličeje, a že dokonce i jemné mimické gesto, jako je zdvižené obočí,
může být klíčové nejen v marketingu, ale např. při vyšetřování
kriminálních případů.
Ve druhé části jsme sledovali
reklamy a poté reflektovali pocity, které v nás daná reklama vyvolala. Potvrdili
jsme si sami na sobě, jak moc jsme ovlivňováni při vnímání světa kolem nás
emocemi. Spoustu z nás překvapilo, že rozum „postává“ daleko za našimi emocemi.
Ke konci přednášky jsme si také zasoutěžili o 2 knihy, které všem zájemcům
oblast marketingu a podnikání přibližují ještě podrobněji.
Celá přednáška probíhala v příjemné atmosféře a pro všechny
zúčastněné byla přínosná. Chtěla bych ocenit způsob výkladu přednášejícího,
protože i v tak krátkém časovém úseku nám předal mnoho užitečných
informací zábavnou a interaktivní formou. Dozvěděli jsme se něco nového o
našich vlastních emocích, ale i osobních zkušenostech přednášejícího. Také audiovizuální
ukázky byly pečlivě vybrané a aktuální.
Myslím si, že u mnohých z nás přednáška předčila očekávání. Vstříc víkendu jsme odcházeli plni pozitivních emocí a s úsměvem na tváři.
Žádné komentáře:
Okomentovat