pondělí 19. února 2024

Emoce (nejen) v marketingu

 

V pátek 16. února se třída 2.E zúčastnila přednášky s názvem „Emoce v marketingu", kterou vedl Ing. Dávid Vrtaňa, Ph.D. z portálu Mladý podnikavec. Během tříhodinového setkání nás pan Vrtaňa zavedl do světa emocí, pocitů a myšlenek v marketingu.

První část přednášky byla zaměřena na obecný výklad o využití emocí v marketingu. Dozvěděli jsme se například o 6 základních emocích, se kterými se v něm potkáme nejčastěji. Pan Vrtaňa nám na různých příkladech ukázal, že ne všechny emoce jsou snadno čitelné z obličeje, a že dokonce i jemné mimické gesto, jako je zdvižené obočí, může být klíčové nejen v marketingu, ale např. při vyšetřování kriminálních případů.

Ve druhé části jsme sledovali reklamy a poté reflektovali pocity, které v nás daná reklama vyvolala. Potvrdili jsme si sami na sobě, jak moc jsme ovlivňováni při vnímání světa kolem nás emocemi. Spoustu z nás překvapilo, že rozum „postává“ daleko za našimi emocemi. Ke konci přednášky jsme si také zasoutěžili o 2 knihy, které všem zájemcům oblast marketingu a podnikání přibližují ještě podrobněji.

Celá přednáška probíhala v příjemné atmosféře a pro všechny zúčastněné byla přínosná. Chtěla bych ocenit způsob výkladu přednášejícího, protože i v tak krátkém časovém úseku nám předal mnoho užitečných informací zábavnou a interaktivní formou. Dozvěděli jsme se něco nového o našich vlastních emocích, ale i osobních zkušenostech přednášejícího. Také audiovizuální ukázky byly pečlivě vybrané a aktuální.

Myslím si, že u mnohých z nás přednáška předčila očekávání. Vstříc víkendu jsme odcházeli plni pozitivních emocí a s úsměvem na tváři.


Žádné komentáře:

Okomentovat