úterý 4. února 2020


Tipy na posílení imunity

Pololetní klasifikace je za námi a někteří z Vás možná smutně hledí na slovo „nehodnocen/nehodnocena“ na svém výpisu z vysvědčení. Pokud jste nko obdrželi z důvodu častých nemocí a slabé imunity, mám pro Vás nějaké tipy na její posílení!


Čistota půl zdraví – to je naprostý základ. Mytí rukou je samozřejmostí, do svého batohu si můžete přibalit i dezinfekční gel, který použijete třeba po hodině písemné a elektronické komunikace, kdy jste se dotýkali školní klávesnice na kterou sahá spousta lidí.
Image result for dezinfekce na ruce"
Zvolte vhodné oblečení pro dané roční období. Momentálně máme venku celkem chladno a je tedy potřeba se teple obléknout. A naopak, když přijdete někam, kde se očekává vyšší teplota než venku, sundejte si kabát. Pokud tak neučiníte, po vyjití ven Vám bude zbytečně zima.

Pobývejte na čerstvém vzduchu. Dopřejte si alespoň krátkou procházku, nejen, že své tělo potěšíte pohybem, ale pomůžete tak i své imunitě.

Dopřávejte si kvalitní spánek a nečučte do svého mobilu ještě v jednu ráno. Instagram je jistě zajímavý, ale nebýt unavený/unavená je fakt super!
Image result for sleeping clipart"
Užívejte doplňky stravy, především pokud nedodržujete pravidelný jídelníček. A moc se nestresujte, to Vašemu zdraví prospěje také. 


  

Čipčalová, 3.D

1 komentář:

  1. Těch tipů, jak posílit imunitu, je několik a každý si musí vybrat to, co mu vyhovuje a funguje. Já jsem vloni na podzim začala užívat zelený čaj pharmanex tegreen , protože mi o něm řekla kamarádka a mě zajímalo, jestli na mě bude mít takový vliv jako na ní a musím říct, že mě mile překvapil. Musím zaťukat, ale zimu jsem přečkala bez sebemenšího nachlazení, tak doufám, že stejné budou i příští zimy :-) .

    OdpovědětVymazat