středa 6. listopadu 2019

Vánoční šílenství začíná!

Po roce zase Vánoce!

Skončil říjen a obchody se začínají plnit vánočním zbožím, dekoracemi, světýlky, apod. Když jsem jela autem, dokonce jsem v rádiu už slyšela první vánoční písničku. Já Vánoce zbožňuji, tu atmosféru, světýlka všude, vidím se s lidmi, se kterými jsem se celý rok neviděla, dávají v televizi pohádky a všude spousta dobrého jídla a hlavně CUKROVÍ! 

V posledních letech už jsou bohužel Vánoce spíš komerční záležitost. Dříve byly Vánoce na sněhu. A teď? Přes noc napadne sníh, ráno je toho plný internet a večer po sněhu ani stopa.

Období pohody, které vlastně pro nikoho pohoda není. Samé uklízení, vaření a pečení. Vybírání dárků. Co dát přítelovi? Mamce, taťkovi, babičce nebo dědovi?

Já si ale to období i tak užívám. Vymýšlení dárku může být občas i sranda. A pečení cukroví? Vždy se sejdeme u nás v kuchyni i s babičkou a ségrou, pustíme si vánoční koledy a to je jedna z nejoblíbenějších částí Vánoc. Vlastně nejoblíbenější po zdobení stromečku (který my zdobíme už 1. a všichni se tomu hrozně diví) a po koukání na pohádek s cukrovím a kakaem v ruce.

Proto si rychle blížící se Vánoce snažte naplno užít, odpočiňte si a buďte vděční hlavně za to, jak se celá rodina sejdete a strávíte chvilky s nejbližšími ve zdraví, protože to je ta úplně nejdůležitější věc.

Tereza Andrejková, 4.E

Žádné komentáře:

Okomentovat