pátek 1. března 2019

Noc reklamožroutů 2019 

Myslíte si, že reklamy jsou pouze hloupé nebo otravné? Nechte se vyvést z omylu a počkejte si na další Noc reklamožroutů, protože ta letošní byla naprosto fantastická!


Letošní Noc reklamožroutů se konala 7. února a celé promítání trvalo 280 minut s několika přestávkami, během nichž se losovala tombola o mobilní telefon a Play Station. K vidění bylo přes 300 reklam z více než 50 zemí světa.

Nemohu říct která reklama se mi líbila nejvíce, protože každá propagovala něco jiného a jinak. Různé reklamy z různých zemí propagovaly jeden stejný výrobek. Své místo zde však měli i osvětové reklamy, které mě zaujaly nejvíce. Jejich pointou byla motivace ke třídění odpadu či prevence násilí na školách a reklamy s LGBT podtextem.

Každá reklama ve mě vzbuzovala různé emoce. Většinou jsem spolu s ostatními diváky řvala smíchy, ale po některých spotech celý sál ztichl a vstřebával to, co právě viděl.

Jsem ráda, že jsem se této akce zúčastnila, protože jsem viděla reklamy, které bych asi nikdy neviděla. Už teď vím, že příští rok půjdu znova.

Barbora Blažejová, 4. F

Žádné komentáře:

Okomentovat