pondělí 26. listopadu 2018

KONEC HOKEJOVÉ KARIÉRY ČERVENKY?!

Je to skutečně pravda? Končí známý český hokejista Roman Červenka se svou hokejovou kariérou nadobro?



Před pár dny se objevila na internetu zpráva, která šokovala snad všechny hokejové fanoušky.

"Roman Červenka má plicní embolii. Znamená to konec jeho kariéry?"


Pokud jsme se o tomto chtěli dozvědět více, museli jsme si najít i jiné zdroje, kde toto též publikovali. Já, jako velký fanoušek českého hokeje jsem samozřejmě začala ihned hledat informace o tom, zdali to je vážně pravda. Čekala jsem, že je to jen další lež, která se vyskytla na internetu, jenže to tentokrát tak nebylo. Roman Červenka je opravdu nemocný. Kde jsem zjistila, že je to skutečně pravda? Skoro každá mladý člověk má sociální sítě. Tím se myslí Facebook, Snapchat, Twitter či hodně teď používaný Instagram. A právě na Romanově Instagramu jsem to zjistila. Sám Roman se k tomu vyjádřil, co se s ním děje:


"Začínalo mi být nějak jinak, než obvykle na trénincích. Byl jsem více udýchaný, unavený a celkem dost mě bolelo na hrudi. Myslel jsem, že budu jen nachlazený. Bohužel to bylo horší. Zjistili mi plicní embolii.
Ale nebojte. Zjistili to naštěstí brzo, takže to není tak hrozné. Budu se teď ale nějakou dobu léčit, takže mě na ledě chvíli neuvidíte. Pak ale přibruslím jak nejrychleji dovedu.
Díky za podporu lidi."




Celé jeho vysvětlení můžeme najít i na jiných zdrojích. Toto má být jen přiblížení k tomu, co se
s Romanem děje.

Držíme palce Romane!
Výsledek obrázku pro roman červenka
Roman Červenka je jeden z vynikajících hokejistů českého hokeje.
             


                                                                                                                        




                                                                                                                                



            
                                                                                                                          Churá Karolína, 3.D





Žádné komentáře:

Okomentovat