úterý 9. září 2014

Zážitek z prázdnin


Otevřela jsem oči a přivítaly mě sluneční paprsky, jež se snažily prodrat přes mé okno. Ležela jsem v posteli a odpočítávala jsem hodiny do našeho odletu. Zbývalo mi zabalit si pár posledních věcí a mohli jsme vyrazit na letiště.

Jakmile jsme dorazili na letiště, šli jsme se odbavit a pak už jen čekali, kdy můžeme nastoupit do letadla. Čekání jsme si krátili sezením v kavárničce a procházením letištních obchodů. Už jsem se nemohla dočkat, až budeme a místě.

Po dlouhém čekání jsme nastoupili do letadla a hledali své místo, kde se máme usadit. Jakmile se všichni usadili, letušky nám pověděly bezpečnostní pravidla a letadlo začalo stoupat. Hučení v uších postupně odpadalo a letadlo se dalo do klidného letu. Byli jsme ve vzduchu a pozorovali krásy země, dokud jsme nedoletěli nad moře. Asi po 3 hodinách letu jsme přistáli na místním letišti.

Vstoupili jsme na letištní halu a čekali na kufry. Po příjezdu do hotelu, který byl asi hodinu jízdy od letiště, jsme se ubytovali a vyrazili na průzkum. Narazili jsme na místní obyvatele, kteří prodávali ručně vyráběné šperky, na spousty malých krámečků s výrobky, jež vyráběli místní obyvatelé. Po necelých 10 minutách jsme došli na pláž. Krásně modré moře se rozprostíralo kolem nás a tak jsme si šli smočit nohy.

Druhý den jsme se vydali na pláž, kde jsme si vzali lehátka a opalovali se až do oběda. Po dobrém obědě jsme se vydali projít po okolí a prohlídnout si místní krásy. Další dny se odehrávali nějak podobně. Pátý den jsme jeli na výlet do Barcelony, kde jsme si nakoupili nějaké suvenýry a věci, které se nám líbili. Další dny jsme si užívali na pláži a strávili je opalováním.

Po příjezdu do Prahy nás nepřivítalo moc hezké počasí a rádi do teď vzpomínáme na úžasných 11 dní u moře.





 
Telváková Stefanie, 4.B

Žádné komentáře:

Okomentovat