pondělí 3. června 2019

Kytičkový den









15. května se spoustu lidí a studentů z různých škol vydalo v žlutém tričku a taškou plnou kytiček proti rakovině na frekventovaná místa všude po Praze. Účastnili se i žáci naší školy, kteří po dvojicích obsadili různé stanice metra, místa před obchodními domy, náměstí a rušné ulice. Všichni jsme letos vybírali peníze na boj proti rakovině plic. V tašce jsme každý dostali 200 kytiček a náš úkol byl prodat jich co nejvíce, nejlépe všechny. Jedna kytička stála 20 korun. někteří lidé se tohoto limitu drželi, ale k mému překvapení spousta z nich dávalo mnohem více, čímž nám vždy udělali radost. Pokud si někteří přivstali a dorazili na své místo hned z rána, kdy chodí nejvíce lidí do práce a do školy, mohli mít prodáno i za hodinu. Když jsme měli tašky prázdné, odnesli vybrané peníze na poštu, kde nám je spočítali a uložili k sobě. Tím skončil náš úkol a my jsme mohli odejít s pocitem, že jsme udělali něco pro dobrou věc.


Klaudie Bendová

1 komentář:

  1. Dobrý den! Jsem Martina Bonucci a toto je můj příběh. Po 3 letech rozpadlého manželství mě manžel opustil se třemi dětmi a můj život byl zničen. Chtěl jsem to všechno ukončit, málem jsem spáchal sebevraždu, protože jsem byl tak depresivní. Celou tu dobu jsem byl tak emocionálně depresivní a život mi připadal bezvýznamný. V osudný den jsem při brouzdání po internetu narazil na několik svědectví o doktoru Udamovi. Někteří lidé svědčili, že to přivedlo jejich Ex zpět, někteří svědčili, že to obnovuje dělohu a léčí nemoci pomocí jeho bylin. Víc mě zajímalo usmíření s manželem, které Dr. Udama umožnil za 3 dny. Nyní je můj manžel zpět a od té doby žijeme šťastně. Děkuji. Zde zanechám váš kontakt na všechny. E-mail: udamaada@gmail.com Volejte / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpovědětVymazat