pondělí 22. října 2018

Rozhovor s Volejbalistou Láďou

Ladislav Toman, spolužák, přítel, pomocník, ale hlavně volejbalista! Po třech letech našeho přátelství jsem se rozhodl ho zeptat na několik otázek.


Jak dlouho hraješ volejbal?
  Volejbal hraju závodně již čtvrtým rokem.
Dělal jsi předtím i jiný sport?
  Ano, od čtyř let jsem hrál hokej, ale ve svých čtrnácti letech jsem objevil krásu volejbalu a začal jsem se mu věnovat.
Kdo tě k volejbalu přivedl?
  Celá moje rodina hrála volejbal, ale nikdo mě do něho nenutil. Rozhodl jsem se sám.
Za jaký klub hraješ?
  Hraji za klub VK Lvi Praha, dříve známý pod názvem ČZU Praha. Od roku 2016 hraju za Český národní tým.
Jaké jsou tvoje dosavadní úspěchy?
  Jsem mistr ČR v kategorii starších žáků, vítěz Českého poháru starších žáků, mistr ČR extraligy kadetů, vícemistr ČR extraligy kadetů, mistr ČR extraligy juniorů, 2x mistr střední Evropy, 2x vítěz turnaje OHT a vícemistr Evropy.


Děkuji ti za úžasný rozhovor s tebou a přeju ti hodně štěstí a úspěchů ve tvé kariéře!




Daniel Majer
Ladislav Toman

Žádné komentáře:

Okomentovat