středa 25. dubna 2018

ČT na Resslovce!


ČT na Resslovce!



Společně se Stužákem, který na naší škole organizoval loňské projektové týdny, jsme formou diskuze řešili fiktivní krizi na Slovensku. U toho nás zabírala kamera. V rámci této aktivity, jsme byli rozděleni do deseti skupinek podle aktérů krize. Ti představovali různá vládní uskupení, samotné uprchlíky, ale i mafii.

Jednotlivé týmy spolu vyjednávaly buď spojenectví nebo se naopak snažili zmařit jejich plány. Princip spočíval v diplomatických řešení a snaze zachovat mír, což se nám do jisté míry povedlo. Kromě samotné aktivity jsme si vyzkoušeli mluvit na kameru. Důvodem pro toto zpestření výuky byla skutečnost, že Stužák s touto aktivitou přihlásil do soutěže.

Naše názory:

Tomáš Fikart, 3. F:

Zopakovat si tuto hru bylo skvělé. Už poprvé mě hra zaujala, a bylo skvělé si zkusit roli jiné koalice. Hraje je dokonale promyšlená a chytlavá. Před pány organizátory smekám.

Barbora Blažejová, 3. F:

S aktivitou samotnou jsem vyloženě problém neměla. Bylo mi trochu líto, že jsem opět měla stejnou funkci jako když jsem to hrála poprvé. Měla jsem trochu problém s mluvením na kameru, upřímně řečeno bych se tomu vyhnula, ale každopádně to byla zajímavá zkušenost.

Michaela Součková, 3. D:

Ačkoliv už s touto hrou mám také zkušenosti, stále oceňuji její originalitu a nápaditost. Díky ní si můžeme představit a vyzkoušet práci lidí, kteří mají za úkol udržovat mír.

Fikart, Blažejová, Součková

 

Žádné komentáře:

Okomentovat