středa 27. září 2017

Krása podzimu










Dnes je čtvrtý podzimní den. Podzim je mé nejoblíbenější roční období. Líbí se mi jeho barevnost a pestrost. Někomu může vadit začínající chlad a nevlídné počasí, ale já toto počasí preferuji. Mám ráda když trochu prší a dny nejsou tolik horké.


Nejkrásněji to vypadá v městských parcích. Ze listnatých stromů opadává barevné listí a v něm se válí kaštany. Tyto výjevy z podzimních dnů ve mně vyvolávají nostalgii na dobu mého dětství, neboť jsem je, jako mnozí z vás, sbírala na výrobu zvířátek.

Další z důvodů proč mám ráda podzim je ten, že na mě působí méně hekticky. Podzimní dny plynnou zdánlivě pomaleji než dny letní. Osobně mám také pocit, že mi podzim vrací do života řád.
Nyní jsou dny ještě teplejší, než v říjnu nebo listopadu, ale nebojte, ten pravý podzim teprve přijde. ;)

A pokud stále hledáte důvod, proč mít rád podzim, tak vám prozradím, že na podzim je nejvíce státních svátků: 


•28. září – Den české státnosti
•28. října – Den vzniku samostatného Československého státu
•17. listopadu – Den boje za svobodu a demokracii
Barbora Blažejová, 3.F




Žádné komentáře:

Okomentovat