středa 3. června 2015

 
 
The color run 2015
30. května 2015 se v Holešovicích na výstavišti konala veliká barevná událost THE COLOR RUN 2015.  The color run je akce, která má již ve svém názvu run - běh.
Akce má za účel uběhnout 5 km dlouhou vzdálenost a vždy po určité vzdálenosti máte stanoviště, kterými probíháte a jste obklopeni barvami. Barvy na vás létají nemilosrdně ze všech stran. Barvy se skládají z nezávadného škrobu a potravinářského barviva. The color run byl vážně super. Uběhnout 5 km se dá, i když nejsem zrovna maratonec a neběhám pravidelně, i přesto to jde. Hlavně je to zábava.
Celá akce byla moderovaná Zorkou Hejdovou a Jakubem Kohákem. Byla to obrovská, barevná akce plná smíchu a dobré nálady. Každému bych doporučila, aby si příští rok šel zaběhat a zaplavil se barvami tak jako já. Za mě palec nahoru. Vemte přátele, rodinné příslušníky a zkuste to! Nebudete litovat.
Byla jsem také na akci Barvám neutečeš, která je v podstatě to samé jako The color run, jen od jiného organizátora. Více se mi líbil The color run. Měli lepší program, více barvy na stanovištích a celková atmosféra mě více bavila a nadchla. Jsem detailistka, takže co se mi líbilo více, byl třeba startovní balíček od The color run. Bylo v něm kvalitnější, příjemnější tričko a super čelenka, která se mi moc líbila. Jediné, co bych vytkla The color run, je cena. Cena pro mě jako jednotlivce 15+ je 790,- Kč oproti příjmnějším 390,- Kč u Barvám neutečeš. ALE! Přesto, že je The color run dražší, dle mého názoru stojí za to připlatit si. Doporučuji a příští rok se uvidíme znova na startu!!!
 

 Vrátná Dominika 3.C

Žádné komentáře:

Okomentovat