pondělí 8. června 2015

Šipky jako sport i jako zábava

Milí čtenáři, rozhodla jsem se pro vás udělat rozhovor se studentem naší školy Dominikem Lipárem z 3.C, o jeho milované hře - šipkách. Dominik je skvělý hráč šipek, ne jen že už mnoho turnajů vyhrál, ale i já jsem měla tu čest si s ním zahrát a musím uznat, že mě porazil na plné čáře. 

Kdy jsi poprvé zkusil šipky, a kdy jsi poprvé šel na turnaj?
Dominik hrající jeden z
 jeho prvních turnajů
Šipky jsem poprvé hrál v roce 2012 při návštěvě mé oblíbené hospůdky s kamarády. Můj první turnaj jsem odehrál ještě následujícího roku 2013 v lednu v Hradci Králové. Umístil jsem se jako 5 z 30.

Co tě na šipkách nejvíc baví?
Nejvíc mě na šipkách baví mezinárodní turnaje. Tam se nejlépe získávají zkušenosti.

Jaké jsi měl dosavadní největší úspěchy?
Za svůj největší dosavadní úspěch považuji nominaci do reprezentace družstva seniorů pro mistrovství Evropy v Dánském Billundu.

Máš nějaké cíle do budoucna?
Do budoucna bych chtěl získat titul mistra republiky, také dosáhnout dobrého výsledku s reprezentací na mistrovství Evropy v Dánsku a v poslední řadě se svým týmem dosáhnout postupu do vyšší ligy.

A na závěr, co považuješ za největší neúspěch?
Za neúspěch považuji brzké vyřazení z turnajů. Především z těch mezinárodních.

Pro časopis Resset: Tereza Novotná, 3.C
Odpovídal: Dominik Lipár, 3.C



Žádné komentáře:

Okomentovat