středa 3. června 2015

Divadelní sezóna Klubu mladého diváka 2014/2015

Představení, která se konala v této sezóně, byla velmi zajímavá. Myslím si, že kdokoliv se do tohoto klubu přihlásil, nelitoval! Na začátku roku 2015 jsem navštívil se svými spolužačkami v divadle Rokoko představení Kdo se bojí Virginie Woolfové. Toto představení se mi velmi líbilo a bylo zpracováno originálním způsobem.
 
Jsem velmi rád, že jsem na závěr divadelního období mohl navštívit Novou scénu Národního divadla. Zde jsem zhlédl divadelní hru Ohlušující pach bílé. Dojem z tohoto představení byl skutečně ohlušující, a proto na toto představení jistě nezapomenu.
 
Je určitě dobře, že v dnešní době, kdy mají děti od raného věku veškeré elektronické vymoženosti, je možnost se prostřednictvím takového klubu podívat divadla. Mladiství alespoň poznají kvalitu reálně hraného představení. Je zajímavé vidět herce v akci a ne jen promítnuté na plátně.
 
Rozhodně bych doporučil tento klub do dalšího školního roku 2015/2016 i ostatním spolužákům. Protože poznají kvalitu hraného představení.

Žádné komentáře:

Okomentovat