středa 1. dubna 2015

Mladý HAMLET ve Švandově divadle

Ve středu 11. března 2015 navštívili žáci třídy 1. E divadelní ztvárnění hry Hamlet od Williama Shakespeara v pražském Švandově divadle. V tomto představení hráli samí známí herci: Patrik Děrgel, Kamil Halbich, Petra Hřebíčková a mnoho dalších.

Tohoto představení jsem se mohl zúčastnit také já, proto mohu uvést svůj názor na tuto hru. Jelikož jsem o díle Hamlet slyšel, nedokázal jsem si ho představit na divadelních prknech. Představení mě překvapilo, protože herci hráli své role velmi přesvědčivě a procítěně. Účinkující se vůbec nestyděli při scénách, ve kterých k sobě měli blízko, a nic nepůsobilo falešně.

Po přestávce následovalo celé vyvrcholení děje, které bylo emotivně zpracované. Mně osobně zklamalo, že Hamlet končí tragicky. Ale takové konce k Shakespearovým hrám patří. Přesto, že se jednalo o představení určené pro školy, všichni studenti sledovali představení se zájmem. Našly se také výjimky, ale ty v publiku zanikly. Všechny příchozí dívky jistě potěšilo, že se Patrik Děrgel na samém konci představení svlékl.

Robert Herink, 3. F
 

Patrik Děrgel během představení Hamlet

Žádné komentáře:

Okomentovat