úterý 17. února 2015

Kluci to mají vždy jednodušší než holky!

Blíží se nám maturitní ples (18.3.2015) a já, jako maturantka, se na něj musím náležitě připravit!

Je hrozně nespravedlivé, kolik věcí musí zařizovat dívky, oproti klukům. Pánům stačí obstarat oblek, přičemž většina už nějaký má, protože chodí třeba na plesy kamarádů nebo ho využívají ještě na jiné příležitosti. Koupit si kravatu a košili, umýt si v den plesu vlasy a také by stálo za to umýt se celý, nějaké boty, žvýkačku a co já vím, to by jim mělo stačit, aby vypadali slušně.

Kolik toho ale musí udělat dívky?

To, co začne asi každá z nás řešit jako první věc, jsou šaty. Já jsem hrozně moc ráda, že svoje jsem si našla poměrně rychle a brzo a dál jsem je už řešit nemusela. Spousta mých kamarádek, své šaty vybírala hrozně dlouho a prolezla snad 1000 obchodů, než ty správné našla, a nebo šaty ještě nemají :D.

K šatům také potřebujeme nějaké neodolatelné doplňky, které budou ještě více vyzdvihovat naší krásu a neodolatelnost. Musíme si ale dát pozor, abychom nevypadaly jako vánoční stromeček.

Nějaké to psaníčko na ty naše serepetičky se bude také hodit. Abychom našly to správné, musíme opět lítat po obchodech, protože co kdyby někde jinde měli ještě hezčí.

Boty. Další věc na seznamu. Musí ladit k šatům, musí být vysoké, aby se mi šaty neválely po zemi, nesmí být zase moc velké, abych si v nich nezlámala nohy, nesmí mě tlačit a taky se mi musí líbit. To všechno by měly mé boty splňovat.

Protože je to maturitní ples, stálo by za to, dojít si ke kadeřnici. Takže další věc, co se musí zařídit. Nejdříve si musíme vymyslet, co na té hlavě vůbec chci, a už jen to je například pro mě nadlidský úkol. Když už si to vymyslíme, bylo by fajn dojít si na nějakou zkoušku účesu, abych pak v den plesu nezjistila, že vypadám v tom, co jsem si vymyslela, jak brambor.

Další věc, co mám v plánu je, nechat se nalíčit. Kdybych se snažila totiž vytvořit nějaké okouzlující kouřové stíny podle návodu z internetu, dopadlo by to asi takhle



Líčením to nekončí. Spousta dívek chce v šatech vypadat jako by se právě vrátila z měsíční dovolené na Havaji, a proto si hledá do jakého solárka by hupsla.

Snad už poslední tečkou na konec je dojít si na manikúru, udělat si nějaké supr čupr nehty, abychom mohly holkám, kterým to sluší víc vyškrábat oči.

Každopádně, jestli uslyším nějakého z pánů nadávat na to, že musí na ples zařídit moc věcí, tak mu asi ukopnu hlavu :D.

 
Dolejš Barbor 4.B



 
 


 



Žádné komentáře:

Okomentovat