středa 21. ledna 2015

Pozor, medvěd!!

Na začátku ledna jsem se rozhodla jít do kina. Hobit, Noc v muzeu ani Tučňáci z Madagaskaru mě nezaujali. V programu mě ale do očí uhodil název Paddington. Čtu si recenze a přemýšlím, jestli opravdu jít. Jedná se totiž spíše o pohádku (ač rodinnou) o chlupatém medvědovi.

V kině sedělo převážně dětské obecenstvo, dospělí tam byli jen jako jejich doprovod. Připadala jsem si, jako by mi bylo znovu 11 let.

Film začíná. Objevujeme se v nejtemnějším Peru, které navštíví britský cestovatel. Najde rodinu medvědů, kteří žijí už jen v nízkém počtu na celém světě. Jsou to vzácní chlupáči - mluví, dělají si svoji vlastní pomerančovou marmeládu a hlavně jsou strašně roztomilí! :) Ten nejmenší z nich odcestuje do Londýna, kde se ho ujme britská rodina.
 
Je to perfektní rodinná komedie, která mě příjemně potěšila. Objevuje se v ní typický britský humor, ale i úsměvné skopičiny malého Paddingtona. Dokonce zde najdeme i "záporáka", kterého hraje Nicole Kidman, takže děj má i napínavou zápletku. Příběh má příjemnou, typicky londýnskou, hřejivou atmosféru, proto si i myslím, že se zařadí do programů jako nová vánoční pohádka.
 
Doporučuji vzít své nejmladší sourozence a vyrazit, protože budete mít o zábavu zaručeně postaráno! :)



Sára Laštovková, 3.D

Žádné komentáře:

Okomentovat