středa 19. listopadu 2014

ROZHOVOR s hvězdou Scholy Pragensis

Milí čtenáři, blíží se nám Schola Pragensis, a proto vám přináším exkluzivní rozhovor se studentem naší matičky školy, který nás zde bude reprezentovat, ROBERTEM HERINKEM.
 
Ahoj Roberte. Můžeš našim čtenářům prozradit, kdy Schola Pragensis proběhne?
Zdravím, Tome. Samozřejmě mohu. Schola Pragensis začíná ve čtvrtek 20. listopadu a končí v sobotu 22. listopadu.
 
Jsem si jistý, že se najde spousta čtenářů, kteří o této akci nikdy neslyšeli. Poprosím tě tedy, popiš nám, o co vlastně jde.
Schola Pragensis je „veletrhem“ středních škol, kde žáci devátých tříd a jejich rodiče vybírají tu pravou střední školu.
 
Dobrá. Řekněme, že jsem nerozhodný deváťák, který netuší, jakou střední zvolit. Kam se mám na tuto akci vydat a kolik mě to bude stát?
Vydej se na stanici metra Vyšehrad, u které leží Kongresové centrum, a tam si zdarma můžeš vybrat tu ideální školu.
 
Výborně! Jak vlastně Schola Pragensis probíhá?
Každá škola má v Kongresovém centru svůj stánek, u kterého se můžou deváťáci setkat se studenty daných škol a dozvědět se o jejich školách více.
 
Nemohu se nezeptat, co tě dovedlo na post „tváře“ naší školy?
Lákalo mě se setkat s budoucími studenty naší školy a podat jim informace o naší škole.
 
Na závěr mi prosím prozraď, kde přesně v Kongresovém centru uchazeči naleznou stánek naší školy?
Uchazeči naleznou stánek naší školy ve 4. patře pod číslem 410.
 
Děkuji za rozhovor a všem uchazečům přeji šťastnou ruku při volbě své střední školy.

Pro časopis Resset: Tomáš Vaňásek, 3. F
Odpovídal: Robert Herink, 3. F


Žádné komentáře:

Okomentovat