středa 19. listopadu 2014

Kam zmizela "Zmizelá"?

Už nějaký ten pátek můžete v kinech zhlédnout film Zmizelá. Rozhodla jsem se napsat krátkou recenzi, jak na mě film působil a jak se mi Zmizelá líbila.

"Amy se ztratila v den pátého výročí svatby s Nickem. Vše naznačuje, že nezmizela dobrovolně. Zoufalý manžel organizuje rozsáhlé pátrací akce a snaží se dělat vše možné pro to, aby se jeho žena našla. Všechny stopy, nalezené důkazy a svědectví Amyiných blízkých ale ukazují právě na Nicka."


Zde můžete zhlédnout oficiální trailer.


Přečetla jsem si hodnocení na tento thriller (na stránkách csfd.cz má 88% a je to 74. nejoblíbenější film!), neváhala jsem a kino navštívila.

Už od začátku jsem se musela pozorně dívat a vnímat děj, protože se postupně začal více a více zamotávat. Na několik minut jsem si připadala jako detektiv, protože jsem chtěla zjistit, jak to tedy sakra je. Ze začátku spokojené manželství, poté hra téměř o život.

Musím uznat, že hlavní hrdinka, kterou ztvárnila herečka Rosamund Pike, úplně ukázkově manipuluje se svým manželem (Ben Affleck), hraje na city a je neuvěřitelně přesvědčivá.

Konec filmu je poněkud otevřený. Ještě tak 5 minut po skončení jsem seděla a přemýšlela, jak bylo finále filmu myšleno. A to je podle mě to, co režisér zamýšlel. Donutit lidi, aby si udělali svůj vlastní obrázek. Je to thriller, který je místy těžký pochopit a je potřeba nad ním trošku přemýšlet.

Každopádně, hvězdné obsazení splnilo moje očekávání (Neil Patrick Harris, Ben Affleck,..), jejich herecké výkony byly bombastické a děj filmu byl také super a zanechá ve vás něco, nad čím budete dumat ještě hodiny poté. Toto atmosférické drama bych zhlédla klidně znovu. Filmu dávám 5 hvězdiček z pěti!


Sára Laštovková 3.D

Žádné komentáře:

Okomentovat