úterý 23. září 2014

Prázdninové Interview

Zdravím Vás tak jsme se konečně sešli po prázdninách. Dnes si udělám rozhovor s žákem čtvrtého ročníku Davidem Svobodou.

P.M. „Jak jsi se měl o prázdninách?“

D.S. „V pohodě“

P.M. „Kam jsi se vydal o prázdninách?“

D.S. „Mé cesty zamířili do Barcelony, kde jsem se cítil velice šťasten, byla to krásná cesta, téměř bych řekl osudová, která pro mě znamenala velmi mnoho.“ 

P.M. „Z jakého důvodu jsi se vydal do Barcelony? Kvůli fotbalu nebo památkám?“

D.S. „Celkově mě toto místo odjakživa zajímalo a přitahovalo, ale hlavním důvodem byl fotbal.“

P.M. „Takže jsi věrným fanouškem Barcelony, když už za nimi cestuješ?“

D.S. „Nejvěrnějším… **** Real“

P.M. „Byl jsi na Camp Nou?“

D.S. „Byl a je to jeden z nejlepších zážitků mého života, který si navždy uchovám v srdci.“

P.M. „Co říkáš na město jako takové?“

D.S. „Je to skvělé město, které se pyšní krásnými budovami. Radost pohledět. Ovšem nejvíce mě zaujal noční život. Čirou náhodou jsem tam potkal dva dobré kamarády ze školy, bratry Schubertovi, s kterými jsem prožil rušné noci v hlučných klubech v centru Barcelony.“

 P.M. „V jaké části Barcelony jsi byl?“

D.S. „Přímo v centru na ulici La Rambla což je největší ulice v Barceloně, velmi podobné jako je v česku Václavské náměstí.“

P.M. „Díky Davide za tyto cenné informace a brzy se znova uvidíme.“

D.S. „Díky Petře“

David Svoboda, Petr Musil 4.D

Žádné komentáře:

Okomentovat