úterý 9. září 2014

Letem světem

                Prázdniny utekly jako voda a já zase sedím v lavici. Přijde mi jako by to bylo včera, co jsem byl ještě třeťák. Teď je vše jinak, musím řešit maturitu, vysokou školu a spoustu dalších povinností. No nic toto s vámi řešit nechci. Pojďme se ohlédnout za prázdninami. Jaké vlastně byly? A kam jsme vůbec cestovali? Řekl jsem si, že si dám tu práci a udělám pro vás takové menší grafické zpracování, kde jsme byli. Ptal jsem se studentů čtvrtých ročníků, které chodí na mediální a jazykovou kulturu.
Většina z nás cestovala po Evropě a to zejména po té jižní a západní. Všichni jsme si prázdniny náramně užili.
                                                                                                                                   [Jaroslav Štola, 3.F]

Žádné komentáře:

Okomentovat