úterý 16. září 2014

A jak začíná váš školní rok? ;)

Zeptala jsem se svých dvou spolužaček, jak začal jejich nový školní rok. A zde máte něco z toho, co mi odpověděly.


1)    Jaký byl váš první den ve škole?

Z: Nevím, nepamatuji si ho.

K: Klasicky jsem přišla jako poslední do třídy a musela jsem si sednout do první lavice uprostřed, takže hrozné.

2)    Už vás za tak krátkou dobu ve škole stihlo něco vytočit?

Z: Ano, hnedka první den, kdy jsme se již po čtvrté seznamovali s řádem učeben.

K: Ano, nedostatek hezkých kluků v naší třídě.

3)    Jak se cítíte v roli čtvrťáka?

Z: Nijak výjimečně, jen každý den, každou hodinu, od každého profesora slyším slovo maturita.

K: Přestaly existovat fronty v bufetu, je fajn být vždycky první.

4)    Už máte jasno, z čeho chcete maturovat?

Z: 100% vím tři předměty, o jednom se ještě rozhoduji.

K: Ano, vím všechny čtyři.

5)    Co vaše příprava k maturitě, jak jste na tom?

Z: Ještě je brzy, zatím mám jen nějaké materiály od spolužáků, co již odmaturovali.

K: Velmi špatně, ještě jsem nezačala.

6)    Všimli jste si nějakých nových změn v prostorách školy?

Z: Ano, nové vybavení třídy 204 a nové počítače.

K: Ano, ty strašné windows 8 v počítačích.
 
                                                                       Ehrenbergerová, Kovaříková, Lekešová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat