pátek 9. května 2014

Přestávkové zpestření na chodbách

Před nějakou dobou jsem ledabyle projížděla facebookem a narazila na mnou dlouho opomenutý časopis Redway. Do prvního kontaktu jsem s ním přišla na ZŠ, kde mě zaujal svými články a celkovým designem. Tento studentský (bezplatný) časopis je určen jak základním školám, tak školám středním, proto mi chvíli po jeho znovuobjevení prolétnul hlavou takový nápad. Proč by ho i naše škola nemohla odebírat? Po pár minutách uvažování jsem tedy napsala zprávu, jestli by to bylo možné a z myšlenky se stal čin. Nyní nám bude chodit každý měsíc pět výtisků. Pokud si chcete zpestřit přestávku, nabízím nový (snad zajímavý) způsob. Naleznete jej u sekretariátu, ve studovně či někde na okenním parapetu u schodů. Doufám, že oceníte změnu, která vás třeba i nějakým způsobem obohatí. Jsou tam články všeho druhu, v aktuálním čísle se můžete například dozvědět něco o muslimské menšině žijící v České republice. Přeji příjemné počtení a záživnější využití přestávek!





Mikaela Rotaru

Žádné komentáře:

Okomentovat