pondělí 3. února 2014

Názor na Vlka z Wall Street

Film byl režírován Martinem Scorsesem a v hlavní roli  Leonardo DiCaprio.
V českých kinech se film objevil 16.1 2013.
Hodnocení na CSFD: 87% a umístil se jako 120. nejlepší film

Tento příběh je podle skutečné události, zaujalo mě, že dotyčná osoba podle které to bylo natočeno, byla nedávno puštěná z vězení.

Můj názor na tento film je stále nejasný. Film jsem viděl dvakrát a stále nevím, jestli se mi má líbit nebo ne. Nemám moc ráda filmy, které trvají déle jak 2 hodiny, avšak tento film trval 3 hodiny. Na začátku filmu jsem měla pocit, že se zvednu a odejdu, po nějaké ¾ hodině mě tento film chytil a jen jsem zírala. Nejvíce jsem zírala na to, když řekl, že utratil 2 miliony dolarů za rozlučku.

Je blbost abych Vám tu psala, jaký je děj. Zajděte si na to do kina a uvidíte sami. J 
Není to úplně špatný film.


Kristýna Tesařová

Žádné komentáře:

Okomentovat