čtvrtek 28. února 2013

Vtipy na měsíc Březen

Pan Vodička je na návštěvě a po dobrém obědě se zeptá, jestli si může zapálit. "Ale ano, chovejte se jako doma." Mlčky se zvedne, se smutkem v očích típne cigaretu a jde do kuchyně mýt nádobí.

„Pepíčku, skloňuj slovo chléb."
„Kdo, co? - Chléb."
„S kým, s čím? - Se salámem."
„Komu, čemu? - Mně."

 
Byli dopadeni dva zloději, kteří po dlouhá léta úspěšně pracovali společně:
"Kde a za jakých okolností jste se seznámili?" ptá se vyšetřující.
"V autobuse. Já mu ukradl hodinky a on mně peněženku."

 
V květinářství.
On: Poraďte mi jaké květiny mám koupit své dívce.
Prodavačka: Pokud ji chcete hladit, tak růže, pokud ji chcete líbat, tak narcisy.
On (zamyšleně): Hmm, tak mi dejte kaktus.


 

Novomanžel se rýpe v jídle a ptá se: "Miláčku, to jídlo je zase z plechovky?"
A jeho blonďatá manželka odpovídá: "Ano drahý, byl na ní takový krásný pejsánek a nápis "Pro Vašeho miláčka"..."


 

Leží moucha na zádech a třepe nožičkami. Letí kolem druhá a ptá se "Aerobik?"
A ta druhá: "Ne, Biolit"

 
 
Holčička udiveně pozoruje maminku, jak si nanáší pleťovou masku.
„Proč to děláš?” vyzvídá.
„Abych byla krásná,” odpoví maminka.
Po chvíli si začne krém stírat.
„Co se děje?” nechápe holčička. „Vzdáváš to?”
 
Tereza Strouhalová

Žádné komentáře:

Okomentovat