středa 27. února 2013

Rozhovory s několika žáky ze 3.D


Pavel Tichý (vodní pólo)

Jak ses k tomuto sportu dostal?

„K tomuto sportu jsem se dostal tak, že jsem prvně závodně plaval. Ale pak jsem uviděl jeden inzerát na nábor do vodního póla a začal jsem dělat tento sport.“

Jak dlouho již tento sport děláš?

„S tímto sportem jsem začal v osmé třídě.“

Jaký je tvůj velký vzor?

„Mým velkým vzorem je Vanja Udovičič, který je výborným srbským pólistou.“

Máš nějaké medaile nebo ocenění?

„Několikrát jsem se umístil ve starším dorostu na stupních vítězů, nejčastěji na 3. místě.“




Martin Bělčický (fotbal)

Jak ses k tomuto sportu dostal?

„Asi v pěti letech jsem hrál tenis, který byl hned vedle fotbalového hřiště, kam jsem vždy rád nakukoval. Nakonec mě k tomu přivedl táta a přihlásil mě tam.“

Jak dlouho již tento sport děláš?

„Od pěti let. Takže 14 let.

Jaký je tvůj velký vzor?

„Mým obrovským vzorem už od mládí je Ronaldinho. Je to technický hráč, baví lidi a také je velice inteligentní.“

Máš nějaké medaile nebo ocenění?

„Mám spoustu medailí z různých soutěží, turnajů a lig.“




Petra Rambousková (krasobruslení)
 
Jak ses k tomuto sportu dostala?

„Maminka a babička bruslily, a tak tam moje maminka přihlásila i mě, když mi bylo asi 5 let.“

Jak dlouho již tento sport děláš?

„Něco přes 13 let.“

Jaký je tvůj velký vzor?

„Můj vzor je Stephan Labiel, který je několikanásobný mistr Evropy. Obdivuji ho už řadu let.“

Máš nějaké medaile nebo ocenění?

„Ano, mám celkem dost medailí, převážně z dětských let.“

 

 Tereza Benešová 3.D

Žádné komentáře:

Okomentovat