pátek 16. března 2012

PODÍVEJME SE NA ZOUBEK ČESKÝM FILMŮM


 „Ženy v pokušení“ a „Muži v naději“ jsou české filmy, které režíroval Jiří Vejdělek. Oba jsou natočeny osobitým způsobem scénáristy a režiséra. Těžko je hodnotit, protože každý z nich poukazuje na něco jiného. „Ženy v pokušení“ se dostaly do kin roku 2010. Svou vtipností a generační neupjatostí si udělaly mnoho příznivců. Eliška Balzerová hraje matku Vilmu. Naprosto obdivuji její herecký výkon, kvůli její nespoutanosti. O rok později vyšli do kin „Muži v naději“. Když bych je měla ohodnotit, tak bych řekla, že více mě zaujaly „Ženy v pokušení´´. Film byl vtipný již od samého začátku. A jsem žena, takže je mi bližší. Ale slýchávám spíše opačný názor, než mám já. „Muži v naději“ jsou obrazem mužského smýšlení a je tam do detailu vykreslena mužská povaha. Určitě oba doporučuji zhlédnout. Myslím si, že české filmy v poslední době nabývají svého vrcholu. Já ve svém věku raději preferuji americké komedie, ale pomalu přicházím na chuť i českým filmům.

Diana Nebeská

Žádné komentáře:

Okomentovat